25 Mart 2014 Salı

Örgü aşk eldivenlerinde yeni modeller ♥♥♥ My new lover's gloves

En son Aralık'ta yazmıştım, ondan sonraki ikinci yazım bu, yine çok zaman geçmiş. Ama ben her fırsatta diyorum tembelim diye:)
İnsan neredeyse tüm blogcu arkadaşlarını düzenli olarak ziyaret edip okur da kendi bloğunu güncellemez mi?
Bu soruya cevabım; evet, böyle tuhaf bir durum olabilir:) Ben aynen bunu yaşıyorum işte:)

Aslında yazacak ekleyecek çok şey var, özellikle dükkana eklediğim ürünlerden yapılışını paylaşmak istediklerim çok fazla. Hatta bazılarının yapılış aşamasında ayrıntılı fotoğraflarını bile çektim ama o fotoğrafları düzenlemek, açıklamalarını yazmak çoook büyük bir işmiş gibi görünüyor şu an bana:)

Ama merak etmeyin, bu üşengeçliğimi aşıp, tek tek hepsini ekleyeceğim.
Burada size gösterdiğim kelebek bluzların yapılışıyla ilgili sorular vardı, onlar da yakın zamanda hazır olacak inşallah.

Şimdilik burada yapılışından kısaca bahsettiğim ve müşterilerimden gerçekten çok iyi geri dönüşler aldığım aşk eldivenlerimin yeni çeşitleriyle başbaşa bırakıyorum sizi.
En kısa zamanda görüşmek ümidiyle inşallah.
Allah'a emanet.

♥♥♥♥♥

My last plog post was on December, it is a long time... But I wrote everytime that I am a lazy lady:)
I visit and read my blog friends regularly but don't update my own blog:)>


Actually I have lots of things for sharings especally I want to post some of my items tutorials, I took photos while knitting or crocheting them but did not prepare the tutorials yet.
I hope I will do in a short time. Especially I will answer the questions about my ''Butterfly blouses''.

I add my new lover's gloves. They are really loved by my customers. I made a new one that Green Bay Packers themed and I am planning to make in others team's colors, too.

Thease are are on the way: Denver Broncos, Seattle Seahawks, Miami Dolphins, Cincinnati Bengals, Houston Texans...
♥♥♥♥♥







Hiç yorum yok: