5 Kasım 2013 Salı

Cantada ne var acaba??? ♥♥♥ What is in the bag?




Hımm, acaba örgü çantamda bu sefer ne var?
Yabancı değil aslında:) Bildiğiniz birşey...
♥♥♥
Do you wonder what is in my knitting bag?
Actually it is not a ''stranger'':) You know it...♥♥♥


Evet, işte ortaya çıktı:)
♥♥♥ Yes, that's it! ♥♥♥





Gerçekten tanıdık değil mi? Evet evet, bir kaç parmaksız eldiven daha. Renklerin uyumuna bayıldım. Müşterim sarı üzerine turuncu kalp dediğinde tuhaf olacağını düşünmüştüm ama sonuç çok hoşuma gitti.
♥♥♥ You remember , don't you? Yes, a few more fingerless gloves... I love the colors combo. When my customer want them in yellow with orange hearts, I thougt they will be a bit strange. But now, I like the result...♥♥♥








Gerçekten çok sıcak, çok şirin durmuyorlar mı?
♥♥♥Don't you think they are so cute?♥♥♥

Bu arada örgü çantama da bayıldınız değil mi:) Ben de çok seviyorum, marifetli bir arkadaşımın hediyesi.

♥♥♥ And I know you love my knitting bag, it is a gift from one of my talented friends.♥♥♥

Hiç yorum yok: