22 Kasım 2011 Salı

Çocukça,masumca...

Kimden kpsszede

''Bir oda dolusu çikolatam olsun istiyorum anne.''
''Nasıl yiyeyeceksin o kdr çikolatayı?''
''Yerim ben,sen merak etme.Ama tabi bir oda dolusu diş macunuyla fırça da lazım o zaman.''
:)
Dişleri annesi gibi dayanıksız,güçsüz ve sürekli sorunlu.Çikolata yemeyi de seviyor her çocuk gibi;kendince böyle bir çözüm bulmuş☻

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Tam bir boyama delisidir Kübranaz..Hala çok severek yapıyor.Beş yaşındaydı, yine boyama başındayken Şeyma ablası geldi ve fili pembeye boyadığını görüp müdahale etti:

''Sen hiç pembe fil gördün mü Kübranaz? Filler gri olmaz mı?''

Cevap:

''Hayal dünyasındayız Şeyma abla.Ben de biliyorum pembe fil olmadığını ama hayal dünyasında istediğimiz renk olabilir...''

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

Dayımızın Kübranazdan bir yaş büyük oğlu Yusuf,birkaç yıl önce yengesinin evine gidiyor.Yengemiz florasanı değiştirmiş,eskisini de kanepenin altına koymuş,şu yuvarlak olanlardan.

Yusuf kanepenin altına eğilip bakıyor ve bilim dünyasının ağzını açık bırakacak soruyu soruyor:

''Yenge, sizin kanepenin altında UFO mu var?''

☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻

6 yorum:

mavii dedi ki...

slmm cnm son satıra bayıldım:))))))))))))

kpsszede dedi ki...

selam maviii,çok güzel değil mi:)

Marifetane hobi dedi ki...

Gülümsettin bizi sağolasın canım..

Lütfi Mutluer dedi ki...

hehe çok güzel :))

kpsszede dedi ki...

marifetane,ne demek,keşke hep gülümsetebilsek birbirizi,üzmek yerine...

kpsszede dedi ki...

anındayorum,evet,işin için de çocuklar olunca,genelde güzel oluyor olaylar...