3 Ekim 2011 Pazartesi

Kanguru Kırmızı:)

Kimden kpsszede

Lisedeyken hepimizin dolabında bir tane vardı bundan.O zamanlar zorunluydu,şimdi bilmiyorum durum nedir.Ama yatılı okulda okuyanlar bilir,küçücük,soğuk,demir dolabın içine bir sevimlilik verir,bir sıcaklık oluştururdu.Dolabı toparlaması,tüm ıvır zıvırı içine alması da artılarından biri tabi.

Biz kanguru derdik,işlev benzerliğinden dolayı,şimdilerde dolap düzenleyici,organizer falan deniyor.Yaşlanıyorum galiba,baksanıza benim zamanımla şimdinin ifadeleri bile farklı.Gerçi yaşlandığımı zaten kabul etmiştim ama şimdi daha bir ciddi karşıma dikildi bu gerçek:)

Kübranaz için bir tane yapmak hep aklımdaydı ama benim iflah olmaz üşengeçliğim beceriksizliğimle birleşip bir de aralarına vakitsizliği alınca ancak bu zamana kısmet oldu.Oldu da,yine de kenarlarından ipler çıkaraktan duvardaki yerini aldı.Tüm gözleri çoktan doldu bile,bir de isim verildi kendisine; Kırmızı...Kübranazın eline geçen herhangibirşeyin isimsiz kalması söz konusu olamaz.Tabi ömrünü bir tek isimle geçirmesi de...Yakında değişir bunun adı,görürsünüz:)

Kimden kpsszede

Yapımı oldukça kolay gördüğünüz gibi(foto çok net olmasa da görebildiğinizi umuyorum:))Dört büyük,üç küçük cepten oluşuyor.
Kimden kpsszede

Dikilecek kumaşlar,pişirilecek bir akşam yemeği ve size gösterilecek bir çift örgü patiğimiz var sırada.Tabi önce yemek yapmalı:)
Görüşmek üzere...

2 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Bence cok güzel olmus canim ellerine saglik

kpsszede dedi ki...

nesliname,teşekkürler.Güzel olmasa da en azından işlevsel:)