6 Eylül 2011 Salı

Arı sokmasına fesleğen...

Kimden kpsszede
Ramazanı ve bayramı geride bıraktık,yine buralardayız işte.Çok sakin,sessiz,kendi halinde bir bayram geçirdik.Çok ziyaret edenimiz olmadı evet ama herhangibir sorunumuz,sıkıntımız da olmadı çok şükür.Herkes böyle sıkıntısız,tasasız,huzurlu bayramlar geçirmiştir inşallah...
Kimden kpsszede
Bayramda yıllardır görmediğimiz akrabalarımız geldi,otururken birinin elini arı sokmuş,bahçede asma olduğu için arılarımız hiç eksik olmuyor malesef,evin içinde bizimle birlikte yaşıyorlar sanki...Benden fesleğen istediler,yaprağını ezip,çıkan suyu arının soktuğu yere sürünce ağrısını alıyormuş.Hiç duymamıştım.
Küçükken birkaç kere arıların saldırısına maruz kaldığım olmuştu:)Hele birtanesi şimdi aklıma geldikçe ''ben acaba salakmıydım küçükken'' dedirtiyor bana.Şöyle ki:
Henüz olula başlamamıştım.Evin bahçesinde armut yiyorum.Tam ısıracağım yere bir arı kondu,kocaman,parlak renkli birşeydi,öyle hatırlıyorum.Benim ısıracağım yere ne cesaretle konarsın,al sana ceza deyip,arının olduğu yeri ısırdım ve aklımca armutla birlikte onu da yiyip yutacağım.Bu benim planım tabi ama sevgili arının planı bu değildi,o işini yaptı ve dilimi sokup ağzımı zorla açtırmak suretiyle kaçtı ve yeni maceralara koştu:)
Ben her dakika daha da çok şişen ve ağrısı artan dilimle kalakaldım...Dilim o kdr kocaman olmuştu ki nefes almak için çok çok zorlandığımı hatırlıyorum.Tabi o zaman fesleğenin faydasından falan haberimiz olmayınca baya bir sıkıntı çekmiştim...Sizin aklınızda bulunsun...Daha sonra el kol falan birkaç saldırısı daha oldu arıların ama onlar dil kdr acı verici ve vahim değildi tabi...

Az önce sayfalarınızı gezerken annekazda şunu gördüm.Gerçekten etkileyici ve çok önemli.Kanser için erken teşhis çok önemli,biliyoruz.''Sevgili 16 yaşımdaki halim'',izleyin,imkanınız varsa izlettirin...

2 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Aman Allahim dili ari sokmak korkunc bir sey olsa gerek cok gecmis olsun ki Allaha sükür gecmis... Ama feslegen cok güzel bir bilgilendirme aklimda bulunsun tesekkürler...

kpsszede dedi ki...

ayrıntıları çok net hatırlamasam da evet korkunçtu,yemek falan yiyememiştim bir süre:)