11 Haziran 2011 Cumartesi

Doğumgünü saçı,Gamzenin küpesi ve süper toka:)

Kimden kpsszede
Farklı renklerdeki bu iki kafa Kübranazım ve onun arkadaşı Büşraya ait.Büşranın saçları gördüğünüz gibi havuç rengi.Ama gerçekten:)Doğduğunda daha turuncuydu kafası,büyüdükçe biraz koyulaştı.Çok farklı.O renkte saç çok az gördüm,tabi doğal olanından bahsediyorum.
Kimden kpsszede
Kübranazın doğumgününde Büşranın ablası yaptı saçlarını.İlk gördüğümde şok oldum çünkü benim asla yapamayacağım birşey.Şaka yapmıyorum,o kdr yeteneksizim ki bu görsel şeylerde,benim gibisi az bulunur.Kızcağız sağolsun nasıl yapıldığını gösterdi,kolaymış aslında.normal bağlayıp yarısını aşağıda bırakıyoruz,diğer yarısını da içe goğru kıvırıp tokalarla tutturuyoruz.Üzerine de şu güllerden taktık,tamam.
Kimden kpsszede

Bu da arkadan görünüşü:
Kimden kpsszede


Tabi hemen ertesi gün okula giderken aynısını yapmam istendi küçükhanım tarafından.Gördüm ya nasıl olduğunu,hevesle yaptım hemen.Ama beğendiremedik bizim sıpaya,Fatma ablası daha güzel yapmışmış.Biliyoruz herhalde ama ben de yapabildiğimin en iyisini yapmıştım ve bana sorarsanız güzel bile olmuştu:)

Kimden kpsszede
Bu da son zamanlardaki favori tokamız.Saçı o kdr güzel kavrıyor ve o kdr şık duruyor ki,anne-kız vazgeçemiyoruz.Çarşıda çok pahalı ama bir yerde uygun fiyata bulunca hemen hemen her renginden aldık.Hepsi kendimiz için değil tabi,hediye gidecek olanlar da var.
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede

Annesi ablası süslü olur da Gamze hanım eksik kalır mı hiç?Saçları uzamadığı için tabi toka falan takamıyor ama onun da küpeleri var artık:)Işıl ışıl,küçücük,çok yakıştı meleğime.
Kimden kpsszede

Ablasının kulağını henüz iki aylıkken deldirmiştik,Gamzeninki biraz geç oldu.Onunla birlikte ben de ikinci kez deldirdim kulaklarımı,onunkiler iyileşti çok şükür ama benimkiler hala acıyor ve şişlik var,neden iyileşemedi,anlamadım.

1 yorum:

neval dedi ki...

kızlar süsleniyor bu ara :)