18 Nisan 2011 Pazartesi

Olmuyor,olmuyor:(Neden olmuyor?Yapan nasıl yapıyor?:)

Kimden kpsszede

Dört gündür uğraştığım şey bu işte.Zor değil aslında ama uçlarına gelince hep yanlış oldu.Dört kere söktüm,ördüm,olmadı.Foruma üye oldum,işe yaramadı,açıklamaya ulaşamadım.Sonunda fotolara bir alttan,bir üstten,bir sağdan,bir soldan baka baka çözdüm sanıyorum.Henüz denemedim.İnşallah bir kere daha deneyeceğim,yine olmazsa sen sağ ben selamet:)Başka şal mı yok bana:)
Böyle diyorum ama bu en kolay olanında bile ben bu kdr takıldıysam diğerlerinde ömrüm gider herhalde.
Kimden kpsszede
Aslında ben böyle değildim ama...yapardım yani:)Gamzem üçüncü dişini çıkarıyor,ne uyku kaldı çocuğumda,ne huzur...Doğal olarak kafamkazan gibi ama yapacağım,göreceksiniz:)
Kimden kpsszede
Kimden kpsszede

4 yorum:

Unknown dedi ki...

keşke anlasamda yardım etsem ama malesef:(
kolaylıklar dilerim.
diş işi biraz zor oluyor malesef kısa zamnda çıkarır inşallah

halime dedi ki...

neden olmuyorki......

kpsszede dedi ki...

sezobigo,teşekkür ederim.evet zor oluyor biraz,uykusu en fazla on dakika sürüyor.neyse ki henüz ateş falan yok.o da olsa çok daha zor olur...

kpsszede dedi ki...

Halime ablacım en sonunda anladım neden olmadığını,şimdi yeniden başladım,inşallah bu sefer olacak:)