29 Nisan 2011 Cuma

Aslında o kelimenin anlamını bilirmişiz de unutmuşuz:)

Kimden kpsszede

Bu yazımda bahsetmiştim ya bu güllerden,onlardan iki tanesini aslında benim sevgili kocacım yapmış,arkadaşlarına da o öğretmiş.Bana da öğretmeye çalıştı ama malesef ben beceremiyorum.Böylesi yeteneklerden mahrum olarak yaratıldığımı burada anlatmıştım,ondan sebep,dene dene bir türlü olmuyor.Kocacıma haksızlık ettiğimi anlayıp,yiğidin hakkını yiğide vermek için de bu az biraz özür niteliği taşıyan küçük yazıyı yazmaya karar verdim.Aslında bazen romantiktir kendileri.G ençken o ellerin bana güzel güller uzatmışlığı çoktur.Zamanla herşey değişiyor,bazı özelliklerimizin de değişmesi normal değil mi:)Eskisi kdr olmasa da hala çiçekler gelir.Özellikle kendi bahçesinden,kendisinin sulayarak,emek vererek yetiştirdiği renk renk güller...Henüz gül mevsimi gelmediği için şimdilik bunlarla idare edeceğiz...Hem ''önemli olan el emeği değil mi?'':)

Hiç yorum yok: