2 Şubat 2011 Çarşamba

Dişimiz çıkacak,henüz görünürde yok ama...

Kimden Blogger Resimler
Altıncı ayın içindeyiz henüz ama diş çıkarma belirtileri göstermeye başladık.kübranaz dokuz aylıkken çıkarmıştı,o yüzden bu kdr erken beklemiyordum.Genelde gece 11'de uyuyan Gamze,diş sancıları yüzünden,ağlamaktan bitap düşmüş bir şekilde ancak 3'e doğru uyuyabildi.Uykusu da çok huzurlu değildi.Sabahları dinlenmiş olarak,kendi kendine konuşarak uyanır,biz yanına gidince kahkahalarla gülerdi ama bu sabah mızmızlanarak uyandı ve hiç mutlu değildi.Çok az gülüyor,kucakta durmuyor,örümcekte durmuyor,uykusu var ama uyumakta zorlanıyor:(Korkarım bu böyle birkaç ay sürecek.Allahımın izniyle bir atlatsak...

2 yorum:

fisunlahersey dedi ki...

herşeyde dediğimiz gibi allah büyük canım benim onuda atlatırsınız allahın izniyle,bebeklerin ikiside kızmış,ben yeni fark ettim bu yazını okuyunca.

sana bi link getirdim güzel patikler var

http://www.genckolik.net/hobi-dunyasi/267183-kiz-erkek-bebek-patigi-modelleri.html,

buradan esinlenerek yaptım son yaptıklarımı,umarım işine yarar

kpsszede dedi ki...

Ecet fisun ablacım,iki tane dünya güzeli kızımız var Allahım bağışlarsa.Verdiğin adrese bakacağım,teşekkürler.