28 Şubat 2011 Pazartesi

Bu,bu...Nedir bu?

Kimden 24 Şub 2011
Nedir bu dedim ama tabi siz görür görmez anladınız.Ne zamandır istiyorum bu aparattan ama mümkün değil,bulamadım.Çarşıdaki dükkanlara sordum,buradakilere sordum,yok.Hatta anlattığım şeyin ne olduğunu bile bilemeyip,motif makinalarını gösteriyorlar bana.Çare kalmayınca kendim yaptım ben de.Çivileri ısıtıp makaraya yerleştirdim.Çok da güzel oldu ama biraz ördükten sonra çiviler yerinden oynamaya başladı malesef,yani şimdilik çiviler çıkacak da yaptığım yarım metrelik şerit de bozulacak diye pek birşey yapamıyorum.
Kimden 24 Şub 2011
Ama sonuçta yaptım yani,kendimle gurur duyuyorum:)Banu ablanın bu yazısında görünce çok heveslenmiştim.Çivileri sağlamlaştırıp biraz daha uzatabilirsem güzel birşeyler olacak inşallah.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

tahta makara bulup çivileri çakarsanız olur.biz çocukken hazır satılmazdı annem öğle yapardı

kpsszede dedi ki...

Teşekkürler ninecim,deneyeceğim inşallah tahta makarayla.Benim çocukluğumda yoktu böyle birşey,yani bizde yoktu,bilmiyorum bu sebepten...