13 Ocak 2011 Perşembe

yapmak istiyorum:

Kimden Blogger Resimler

Kimden Blogger Resimler

evet yapmak istediklerimden bazıları bunlar...ben vakit bulabilsem aslında çook şeyler yapacağım da...küçük tombikten pek fırsat bulamıyorum buaralar.burda bir laf var,yeni bebeği olan annelere söyleniyor ''bu sene kuş anası,seneye iş anası...''.ben de ister istemez o lafı uyguluyorum...
bu sitede o kdr güzel çalışmalar var ki...onu da yapsam,bunu da yapsam diye bakınıp duruyorum.özellikle doğadan esinlenerek birşeyler yapılmış,çok da güzel olmuş.
Kimden Blogger Resimler

siteyi gezerseniz hoşunuza giden birşeyler bulacağınızdan eminim.ayrıca deneyip deneyip dönüşlerini bir türlü beceremediğim şu tekniğe de örnek verilmiş:
Kimden Blogger Resimler

2 yorum:

fisunlahersey dedi ki...

ilk fıratta denemek lazım canım paylaşımın işin teşekkürler:)

siteyede bi göz atıcam

kpsszede dedi ki...

evet,vakit olsa da renk renk yapsak,yaz da geliyor...